Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

Hej...då?

Av randomnovellz - 9 augusti 2013 21:39

Det gick sju månader ungefär. Sen tog han sin fina Opal och åkte. "Nya jobbmöjligheter ,Debby" Sa han och såg på mig. Han lutade sig fram för att krama mig men jag hade backat undan. Han lucktade rök och var inte speciellt nykter heller. Jag mins att Chris suckade, såg på mig med en trött min och sedan gått mot sin bil. Han tryckte på gasen och körde ut från parkeringen. Kvar stod jag. Jag såg efter bilen tills den försvann bakom horisonten. Nu skulle han till Albany. Där det allt en gång började. Nu låg allt bakom mig. Äntligen.


//Blåkatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av randomnovellz - 11 augusti 2013 19:28

Mitt liv rullar på. Lärarna tjatar om att få in så höga poäng som möjligt för att komma in på rätt Gymnasium senare. Deras fula kavajer och nästan genomskinliga strumpbyxor. Klacka skor som hörs i hela matsalen är jag också trött på.  Hur klasskomp...

Av randomnovellz - 10 augusti 2013 21:27

Jag älskar Ryan Sparkel. Det var bara fakta. Han har brun kortklippt hår, två ur söta gröna ögon och världens vackraste leende. Jag kan lyssna på hans musik i timmar, vare sig jag ligger på min säng med mina  MP3 hörlurar i borrade i öronen eller j...

Presentation


Här skriver vi noveller om lite allt möjligt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards